18 Januari 2014

Insya Allah, straight 9A dlm SPM2013

Assalamualaikum w.b.t

Di sini saya lampirkan sekeping gambar untuk menguatkan semangat saya dan rakan-rakan saya yang telah berdebar-debar menunggu keputusan SPM yang bakal terbongkar tak lama lagi... Ya Allah, betapa  seramnya nak tunggu keputusan ini keluar. Harap2 Allah permudahkan lah jiwa kami untuk menerima apa jua rezeki yang kami perolehi nanti kerana saya tahu Allah swt pasti telah merancang sesuatu yang lebih baik untuk kami semua. namun, kami juga memohon supaya Allah swt memperkenan doa2 kami supaya kami mendapat result yang cemerlang agar saya beserta sahabat2 dapat mengorak langkah ke menara gading dan menggapai cita2 kami. Ya Allah, engkau makbulkan doa kami ya Allah.. Kami memohon kepada mu supaya engkau perkenankan doa kami semua ,, Apa pun, saya harap rakan2 saya berada dalam keadaan sihat dan ingat hargai masa cuti anda dengan aktiviti yang berfaedah. insya Allah, anda akan memperolehi sesuatu yang anda sendiri juga tak akan jangka.. Semua yang baik daripada Allah swt dan segala yang lemah dari diri saya sendiri..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan